понеделник, 2 април 2018 г.

Ретроспекция

 От доста време събирам снимки на градината. В панорама се вижда коренната разлика. Щастлива съм, че успях да поставя началото и на тази.своя мечта.




Разликата между първата и втората двойка снимки е само седмица.  Колко много цвят и зеленина ме зарадваха само за 7 дни време.  Когато влизам през входната врата ме радва точно тази гледка.  И не само мен.  Забелязвам, че и минувачите все надничат през често открехнатата врата . 




И същият участък сниман наобратно.  Успях да за цветята тази дълга алея. Така строгата и форма и сивият и цвят изглеждат по-живи .


Това е южната градинка . Така започна миналата пролет тук. Дори аз самата не успявам да повярвам колко добре се развиха растенията само за година. 


Ето я и неделната гледка от същото място.  Времето е най-големият ми съюзник, а цветята смелот се възползват от него за да покажат на какво са способни .



Червената пързалка винаги е била любимият ми акцент сред зелената трева. Сега очаквам и бордюрчето от червени лалета да изпъстри зеленината точно по Великден.  Лаленцата са от старата собственичката и бяха стотици.  Преди голямото разчистване ги извадих и разделих.  Тук са само част от тях - другите разпръснах в жълтата част, в малката източна и в трифилската. 

 

И след четири годишно очакване кайсията най-накрая разцъфтя! Радостта ми е двойна , защото и двете дръвчета са обсипани. Ех, явно вече съм си у дома! 
Цветен ден , цветенца и до скоро ! 


Няма коментари:

Публикуване на коментар